
Mkini clarifies report on bribery claim in PKR polls 

MalaysiaKini.com 

Jun 14, 2014 

 

 

 

In reference to the article, ‘PKR top leaders implicated in bribery claim’ Malaysiakini 

regrets that the report was published while awaiting Dr A Xavier Jayakumar’s comments. 

  

The journalist who wrote the report did call Xavier five times without receiving any 

response. She further left her name and contact number with Xavier’s assistant to further 

attempt receiving a response from him. In addition, she left an SMS message requesting 

Xavier to urgently return her call. 

  

While the said report, which was published at 3.35pm on June 5, stated that attempts were 

being made to reach Xavier for his comments, Malaysiakini regrets having published the 

said report before receiving the comments. 

  

We however did publish Xavier’s full denial in a separate report at 8pm on the same day 

titled ‘PKR's Xavier denies bribery claim’. Malaysiakini has further inserted Xavier’s denial 

into the first report as well. 

  

Once again, Malaysiakini regrets that the first report was published before Xavier’s 

comments were obtained. 

 
Copyright © 1999-2012 Mkini Dotcom Sdn. Bhd  
Source: http://www.malaysiakini.com/news/265681 

 

 


